Thuisgeleverd binnen 1 tot 3 werkdagen Gratis verzending vanaf € 49 (tot 59 kg)* Gratis retourneren Ophalen in > 200 winkels

MyAveve

Alles over de voordelen van MyAveve, je account en de MyAveve kaart lees je hier.

MyAveve

MyAveve

Hoe vraag ik een MyAveve-kaart aan?

Je kan de MyAveve-kaart aanvragen in een Aveve-winkel naar keuze. Je ontvangt dan een e-mail met een link om je account te valideren en je kaart te koppelen. Evenwel kan je surfen naar Aveve.be om daar je MyAveve-kaart aan te vragen. In dit geval zal je enkel over een digitale MyAveve-kaart beschikken.

Hoe spaar ik punten met de MyAveve-kaart?

Iedere euro die je uitgeeft in een Aveve-winkel of op Aveve.be geeft recht op 1 punt. Heb je 250 punten verzameld? Dan heb je recht op € 2,50 korting op je volgende aankoop. Deze korting is alleen geldig in je Aveve-homewinkel op vertoon van je MyAveve-kaart of op de eshop. De naam van de winkel waar je je korting kan innen, staat altijd op de kassabon vermeld.

Gelden mijn punten in alle winkels van Aveve?

Je kunt punten verzamelen in alle Aveve-winkels en op Aveve.be. Je kunt je punten echter alleen inwisselen in je Aveve-homewinkel of op de eshop. Wil je je homewinkel veranderen? Registreer je dan eerst op de MyAveve pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Dit brengt je naar je MyAveve profiel. Klik op 'Persoonlijke gegevens' in de grijze menubalk. Pas daar je Aveve-homewinkel aan.

Welke voordelen biedt de MyAveve-kaart?

Naast het sparen van punten die je recht geven op een kortingsbon ter waarde van € 2,50, geniet je als MyAveve-kaarthouder als eerste van tal van andere kortingen en promoties. Wil je ook een verrassing op je verjaardag ontvangen, vul dan je geboortedatum aan in je profiel.

Moet ik een inschrijvingsformulier invullen om mijn kaart aan te vragen als ik al een online profiel heb?

Nee, dat is niet nodig. Als je al een online profiel hebt, kan je je kaart aan je profiel koppelen. Zie vraag 'Hoe registreer ik mij en creëer ik mijn online profiel'.

Is de MyAveve-kaart een betaalmiddel?

Nee, met je MyAveve-kaart spaar je punten bij elke aankoop. Zodra je 250 punten gespaard hebt, krijg je korting op je aankopen. Deze korting kan je innen op de eshop of in je homewinkel.

Hoe vraag ik mijn puntensaldo op?

Er zijn drie mogelijkheden om je puntensaldo op te vragen:

  • Raadpleeg je punten online. Log in op de pagina MyAveve met je wachtwoord en e-mailadres. Daar vind je je huidige saldo.
  • Wanneer je winkelt in je Aveve-homewinkel, vind je het opgebouwde puntensaldo onderaan op je kassaticket.
  • Geef je MyAveve-kaart af aan de kassa. De winkelmedewerker vertelt je precies hoeveel punten er op staan.

Let op, het kan tot 24 uur na je aankoop duren vooraleer alle punten verwerkt werden en je puntentotaal accuraat is.

Vervallen mijn punten na een bepaalde tijd?

Neen, je gespaarde MyAveve-punten zijn onbeperkt geldig.

Kan ik de punten van een andere kaart overzetten naar mijn kaart?

Kaarten en punten van verschillende MyAveve-accounts kunnen niet samengesmolten worden. We raden je aan om de punten van de kaart die je niet meer wenst te gebruiken om te ruilen in de winkel. Let op: pas vanaf 250 punten kan je ze inruilen voor je korting van € 2,50.

Kan ik meerdere MyAveve-kaarten met hetzelfde nummer krijgen voor de rest van mijn gezin?

Vraag je een MyAveve-kaart aan, dan krijg je 1 kaart en 1 sleutelhanger. Op die manier kunnen twee personen in het gezin gebruik maken van dezelfde kaart.

Zijn er verschillende kaarten voor privé en professioneel gebruik?

Nee, de MyAveve-kaart is voor iedereen dezelfde, met dezelfde voordelen.

Ik ben mijn MyAveve-kaart kwijt, wat nu?

Als je het nummer van je MyAveve-kaart kent, kan je het puntensaldo in je Aveve-homewinkel laten overdragen. Ken je het nummer van de verloren kaart niet, vraag dan best een nieuwe kaart en laat achteraf het puntensaldo overplaatsen. Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via het contactformulier.

Tip: sla je MyAveve-kaart op op een digitale drager (bv. StoCard), zo geraak je ze nooit meer kwijt!

Mijn MyAveve-kaart werkt niet. Wat moet ik doen?

Werkt je MyAveve-kaart niet naar behoren, breng ze dan binnen in je Aveve-homewinkel. De winkelmedewerker geeft je een nieuwe kaart en zet het puntensaldo over.

Wat als ik mijn kaart thuis ben vergeten als ik ga winkelen bij Aveve?

Als je je MyAveve-kaart thuis bent vergeten, zeg je dat best aan de kassa. Dan wordt er op je kassaticket een barcode gedrukt om de punten bij je volgende bezoek aan de winkel toe te voegen. Deze barcode is 1 jaar geldig. Als de winkelmedewerker bij je volgende bezoek de barcode én je MyAveve-kaart scant, komen deze punten automatisch bij het saldo op je kaart.

Hoe registreer ik mij en creëer ik mijn online profiel?

Ga naar de registratiepagina

Er zijn twee opties:

  • Ik heb een MyAveve-kaart
  • Ik heb geen MyAveve-kaart

Vul je persoonlijke gegevens in zoals naam, adres en e-mailadres. De velden met een sterretje zijn verplicht. Daarna krijg je een bevestigingsmail met een link. Bevestig je registratie door op de link te klikken. Vanaf dan heb je toegang tot je MyAveve-profiel.

Waar vind ik mijn MyAveve-kaartnummer?

Je kan je kaartnummer terugvinden op je MyAveve-kaart. Het klantenkaartnummer staat links onder de barcode en bestaat uit 13 cijfers beginnend met 10000. Eens je een online profiel hebt gecreëerd, vind je je kaartnummer ook steeds hier terug.

Kan ik meerdere online profielen aan dezelfde kaart koppelen?

Nee, dat kan niet. Eén kaart, één profiel. Je kunt wel meerdere profielen per gezin maken zonder ze te koppelen aan een kaart. Je hebt daarvoor alleen voor elk gezinslid een uniek e-mailadres nodig.

Hoe kan ik mijn vertrouwde Aveve-homewinkel wijzigen?

Registreer je eerst op de MyAveve-pagina als je dat nog niet gedaan hebt. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Je komt zo op je MyAveve-profiel terecht waar je je homewinkel kan aanpassen. Naast de homewinkel zal je ook steeds op de eshop je korting kunnen verzilveren. Heb je hierover nog vragen, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier.

Kan ik mijn bestaande MyAveve-kaart koppelen aan een ander e-mailadres?

Onze collega’s van de klantendienst kunnen je hierbij helpen. Neem dan contact op via het contactformulier.

Ik kan niet inloggen op mijn MyAveve-account, wat kan ik doen?

Wellicht is het e-mailadres dat gelinkt staat aan je kaart een verouderd e-mailadres dat je niet meer gebruikt. Probeer je dus ook eens aan te melden met een vorig e-mailadres. Nog steeds niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier.

Je vraag niet gevonden?

Kan je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ vinden? Aarzel dan zeker niet ons te contacteren, we helpen je met plezier verder.

Contacteer ons