Thuisgeleverd binnen 1 tot 3 werkdagen Gratis verzending vanaf € 49 (tot 59 kg)* Gratis retourneren Ophalen in > 200 winkels

Bestellen

Wil je graag producten bestellen? Fijn! Hoe het hele bestelproces verloopt en hoe je je bestelling kan wijzigen, annuleren en volgen ontdek je hier.

Bestellen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling op Aveve.be?

Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje en klik op "bestellen en betalen ". Wil je geen enkel voordeel missen, maak dan zeker eerst een MyAveve-account aan. Na registratie kan je aanduiden waar je je bestelling wil laten leveren. Zodra je het afleveradres hebt ingevuld, kun je overgaan tot de online betaling. Dit gebeurt via een beveiligde betaalmethode. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, ontvang je per e-mail een orderbevestiging en meer informatie over de vervolgstappen. Wij wensen je veel shopplezier.

Kan ik mijn online bestelling annuleren?

Wens je je bestelling te annuleren? Je hebt dan uiteraard wel nog de mogelijkheid je bestelling geheel of gedeeltelijk te retourneren. Neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier. Indien je bestelling reeds werd afgeleverd aan onze logistieke partner, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren.

Kan ik mijn online bestelling wijzigen?

Verkeerd product besteld of nog iets vergeten toe te voegen aan je winkelmand? De reeds verzonden bestelling kunnen wij jammer genoeg niet meer wijzigen. Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier en we bespreken samen hoe we je verder kunnen helpen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, mag je je pakje thuis of in je gekozen Aveve-winkelpunt verwachten tussen de 1 à 3 werkdagen. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan onze logistieke partner, ontvang je een e-mail met een track&trace code.

Waarom ontving ik geen bevestigingsmail?

Wanneer je een bestelling plaatst op Aveve.be, ontvang je normaal gezien een orderbevestiging per e-mail. Niet ontvangen? Controleer binnen enkele uren nogmaals je mailbox en indien je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, contacteer dan onze klantendienst via het contactformulier.

Kan ik onbeperkte hoeveelheden bestellen?

Momenteel kan je bestellingen plaatsen tot 1000 kg. We zijn volop bezig om in de toekomst grotere volumes te kunnen leveren. 

Heb je een specifieke vraag? Neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier.

Kan ik alle producten bestellen via de e-shop?

Het grootste deel van onze producten kan je eenvoudig bestellen via de webshop. Sommige artikelen kunnen vanwege logistieke beperkingen nog eventjes niet besteld worden, zoals bepaalde serres en diepvriesproducten. Heb je een specifieke vraag over een bepaald product? Neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier.

Je vraag niet gevonden?

Kan je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ vinden? Aarzel dan zeker niet ons te contacteren, we helpen je met plezier verder.

Contacteer ons

Actievoorwaarden

Actie geldig van tot en met