Retour & klachten
Is het product niet helemaal wat je verwacht had of is er iets mis met je bestelling en wil je dat even laten weten? Kan gebeuren! De procedure die je moet volgen, leggen we hier voor je uit.
Filters
Categorieën
Retour & klachten
Garantie
Ja, je hebt recht op een wettelijke garantie van twee jaar. Deze dekt elk gebrek van een product binnen een termijn van twee jaar vanaf de datum van levering.
Stuur ons een e-mail waarin je vermeldt welke producten defect zijn binnen een termijn van twee maanden nadat je dit hebt opgemerkt. Bezorg ons daarbij ook meteen een aankoopbewijs van jouw product(en), bijvoorbeeld de bevestigingsmail die je ontving na jouw bestelling.
Nadat je ons via e-mail hebt gecontacteerd, zullen we je vragen om het product terug te sturen. Na teruggave van het gebrekkige product heb je in eerste instantie de keuze om het product kosteloos te laten vervangen of herstellen, tenzij als de gekozen optie onmogelijk is of onevenredige kosten met zich mee zou brengen ten opzichte van de andere optie. Het product kan bijvoorbeeld niet vervangen worden als het niet meer beschikbaar/in voorraad is bij onze leveranciers.
In welbepaalde in de wet voorziene gevallen heb je de mogelijkheid om een evenredige prijsvermindering te vragen of de ontbinding van jouw aankoop te vragen waarbij je het aankoopbedrag terugkrijgt, dit kan o.a. (i) wanneer de herstelling of vervanging redelijkerwijze onmogelijk is of geweigerd wordt, (ii) de herstelling het gebrek niet heeft opgelost, (iii) het gebrek ernstig is en/of (iv) de herstelling of vervanging niet binnen een redelijke termijn of zonder ernstige overlast voor jou kan gebeuren.
Je vraag niet gevonden?
Kan je het antwoord op je vraag niet in onze FAQ vinden? Aarzel dan zeker niet ons te contacteren, we helpen je met plezier verder.
Contacteer ons